Množstvo používateľov Instagramu túži stať sa úspešnými influencermi, no nie všetci chápu, čo táto rola skutočne obnáša. Aj keď vlastniť profil s desiatkami tisíc sledovateľov a získať tisíce lajkov na príspevkoch je pre niektorých dostačujúce, iní sa snažia svoju popularitu využiť čo najviac. Medzi takýchto patria aj tí, ktorí radi cestujú a propagujú navštívené miesta na svojom profile.
Majitelia hotelov, vedomí si vplyvu sociálnych sietí, často ponúkajú influencerom bezplatné ubytovanie a kompletný servis výmenou za reklamu. Avšak otázkou zostáva, či takáto propagácia prináša hotelu skutočný úžitok a či sa investícia vracia.
Majiteľ filipínskeho hotela White Banana Beach Club na ostrove Siargao, Gianluca Casaccia, stratil trpezlivosť s touto praxou. Ako uvádza portál nytimes.com, Gianluca zverejnil príspevok na Facebooku, kde informoval všetkých influencerov, že hotel White Banana nemá záujem o spoluprácu s nimi. V príspevku im odporúčal, aby si našli skutočnú prácu, čo okamžite vyvolalo búrlivú reakciu na sociálnych sieťach.
Page: 1 2
Ako informuje web Kyiv Independent, povedal to gubernátor oblasti Oleh Synehubov.
Potrvajú do 22. decembra a prinesú vystúpenia viac ako troch stoviek účinkujúcich.
Počas septembra a októbra Rusko na frontovej línii použilo 4 500 riadených leteckých bômb s…
Predkladateľ zdôvodnil svoj návrh na zrušenie dvoch dní pracovného pokoja tým, že Slovensko patrí medzi…
Príchod decembra, ktorý je považovaný za začiatok zimy, tento rok sprevádzajú nečakané zmeny. Polárny vír,…
Bratislava zažila sériu tragédií, ktoré otrasili verejnosťou. Požiar záhradnej chatky v Ružinove pripravil o život…