Množstvo používateľov Instagramu túži stať sa úspešnými influencermi, no nie všetci chápu, čo táto rola skutočne obnáša. Aj keď vlastniť profil s desiatkami tisíc sledovateľov a získať tisíce lajkov na príspevkoch je pre niektorých dostačujúce, iní sa snažia svoju popularitu využiť čo najviac. Medzi takýchto patria aj tí, ktorí radi cestujú a propagujú navštívené miesta na svojom profile.
Majitelia hotelov, vedomí si vplyvu sociálnych sietí, často ponúkajú influencerom bezplatné ubytovanie a kompletný servis výmenou za reklamu. Avšak otázkou zostáva, či takáto propagácia prináša hotelu skutočný úžitok a či sa investícia vracia.
Majiteľ filipínskeho hotela White Banana Beach Club na ostrove Siargao, Gianluca Casaccia, stratil trpezlivosť s touto praxou. Ako uvádza portál nytimes.com, Gianluca zverejnil príspevok na Facebooku, kde informoval všetkých influencerov, že hotel White Banana nemá záujem o spoluprácu s nimi. V príspevku im odporúčal, aby si našli skutočnú prácu, čo okamžite vyvolalo búrlivú reakciu na sociálnych sieťach.
Page: 1 2
Vo Zvolene došlo k šokujúcej udalosti, ktorá otriasla miestnymi obyvateľmi. Dvaja mladí školáci, ktorí boli…
Od začiatku invázie na Ukrajinu Rusko podľa Kyjeva celkovo stratilo už 9 423 tankov.
Nový hudobný aranžmán slovenskej hymny vyvoláva búrlivú diskusiu. Ministerstvo kultúry pridelilo projekt skúsenému hudobníkovi Oskarovi…
Rozhovor s docentom Ivanom Solovičom.
Sobota očami fotografov.
Medzi rokmi 2014 až 2024 došlo k výraznému nárastu podielu tých, pre ktorých je najlepším…