Premiér Fico chystá veľkú vec. Bude vláda spolupracovať s influencermi?

foto: youtube.com

foto: youtube.com

Vláda sa chce tentokrát sústrediť aj na mediálnu podporu cez osobnosti z kultúrneho a športového prostredia. Premiér verí, že známe tváre môžu pozitívne ovplyvniť nákupné správanie spotrebiteľov. „Tam sa ukáže, do akej miery nás nenávidia, pretože viete, aký je dnes vzťah kultúrnikov a vlády,“ poznamenal Fico. Tento krok má za cieľ osloviť široké spektrum ľudí a využiť vplyv známych osobností na podporu domácich produktov.

Memorandum na podporu slovenských produktov

Vláda očakáva, že podpísanie memoranda prinesie reálne výsledky v cenotvorbe domácich produktov. Zámerom je, aby zníženie DPH viedlo k zvýšeniu konkurencieschopnosti slovenských potravín voči zahraničným, čo by mohlo pomôcť rozvoju slovenského poľnohospodárstva. Dôležitou súčasťou dohľadu nad cenami bude podľa vlády Jednota dôchodcov Slovenska, ktorá má sledovať cenový vývoj v obchodoch. Táto spolupráca má pomôcť pri monitorovaní plnenia memoranda a poskytnúť verejnosti informácie o cenových zmenách.

foto: youtube.com

Plán na zapojenie známych osobností a influencerov v kampani má vzbudiť záujem verejnosti o slovenské produkty a zvýšiť ich predaj. Ide o podobnú iniciatívu ako pri predchádzajúcom znižovaní DPH na základné potraviny, ktorá mala podporiť slovenské produkty. Tento krok je jedným z prostriedkov, ako zvýšiť ekonomickú stabilitu krajiny a podporiť domáci trh. Ak sa táto iniciatíva stretne s pozitívnym ohlasom verejnosti, vláda verí, že sa zvýši záujem o slovenské výrobky na úkor zahraničných.

Prečítajte si aj: Slovenské potraviny prenikajú aj na zahraničný trh, môže za to aj spolupráca s Kauflandom

Zanechajte svoj hlas

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.