Spolupracovníkov z dm predajní na letnú kampaň ženského zdravia pripravil ďalší dm Workshopfest

K začiatku rozsiahlej letnej osvetovej kampane dm drogerie markt patrilo aj interné vzdelávacie podujatie – dm Workshopfest.

7.6.2024 (SITA.sk) – K začiatku rozsiahlej letnej osvetovej kampane dm drogerie markt patrilo aj interné vzdelávacie podujatie – dm Workshopfest. Dvojdňový program interaktívnych workshopov slúžil na prirodzené prepojenie spolupracovníkov z predajní s témami ženského zdravia v oblastiach zdravej stravy, doplnkov výživy, fyzioterapie, dámskej hygieny a starostlivosti o zuby, vlasy, pleť a nechty.

Štvrtá edícia podujatia dm Workshopfest sa uskutočnila tento týždeň v trnavskom industriálnom priestore Oozi. Dvojdňový program priniesol pre účastníkov odborné prezentácie, diskusie a oddychové aktivity v témach starostlivosti o ženské zdravie.

Poskytovanie príležitostí na vzdelávanie sa a rozvoj je v spoločnosti dm kultúrou a samozrejmosťou. K ponuke vzdelávania patrí od roku 2022 aj atraktívny festivalový formát určený špeciálne pre spolupracovníkov z predajní, dm Workshopfest. “Všetci tí, ktorí sú v dennodennom styku so zákazníkmi, reprezentujú našu značku, naše farby, naše logo. Dbáme preto o to, aby sme im vždy poskytovali príležitosti vzdelávania sa a získavania nových skúseností a úprimne nás teší, že to robíme aj touto zážitkovou formou,” vyjadril sa počas podujatia Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

Zážitok a načerpanie nových síl a podnetov sú dôležité piliere podujatia. “Ak to poviem veľmi zjednodušene, cieľom dm Workshopfestov je spojenie príjemného s užitočným. Vždy sa snažíme nájsť niečím zaujímavý a inšpiratívny priestor, v ktorom vytvoríme atmosféru nielen na získanie či oprášenie si vedomostí, ale aj na vzájomné rozhovory, výmeny skúseností a spoločnú zábavu,” priblížil ideu podujatia za organizačný tím Radoslav Bátora. Podľa jeho slov práve jedinečnosť priestoru podčiarkuje zážitok zo vzdelávania a robí ho zapamätateľnejším. Tentokrát túto úlohu do detailov naplnil premyslený a multifunkčný industriálny priestor Oozi v Trnave.

Obsah dm Workshopfestu slúži ako podpora pre nasledujúce poradenstvo zákazníkom, preto sa vždy odvíja od kampane, ktorá v dm prebieha navonok. Tentokrát je ňou osvetová kampaň venovaná ženskému zdraviu a najmä téme ženského cyklu, s cieľom nahradiť tabu otvorenou diskusiou. Spolupracovníkov tentokrát čakali workshopy o zdravom stravovaní, o doplnkoch výživy, o starostlivosti o pleť, zuby aj vlasy, ale aj predstavenie produktov dámskej hygieny a workshop fyzioterapie zameranej na brucho a panvové dno. Program doplnila prednáška o sebadôvere, beauty poradenstvo, výroba vlastných čajov či solí do kúpeľa, merania indikátorov zdravotného stavu či maderoterapia.

“Veľmi dobre vnímam hodinu s pani fyzioterapeutkou Monikou Šrenkelovou, ktorá nám vysvetľovala prepojenie správneho držania tela a správneho dýchania s naším zdravím. Viaceré z našej skupiny sme s prekvapením zistili, že sú to pre nás úplne nové poznatky,” zdieľala dojmy z workshopu účastníčka Stanislava Kľúčovská z piešťanskej dm predajne.

V otvorenom priestore na varenie s výživovou poradkyňou Zuzanou Líškovou sa spolupracovníci zaujímali o potreby tela v rôznych etapách života aj o špecifickosť menopauzy v spojení s ukladaním tuku. “Okrem toho, že dnes spolu varíme, sa aj veľa rozprávame o výžive žien. O tom, v čom je špecifická oproti mužom, aj aké minerály a vitamíny by si ženy mali v jednotlivých fázach cyklu aj života dopĺňať. Následne varíme zo surovín, ktoré možno nie sú také bežné, no prekvapia svojou kombinovateľnosťou,” priblížila svoju rolu Zuzana Líšková.

Vzdelávanie spojené so starostlivosťou o vlasy už po štvrtýkrát zastrešil hairstylista Jakub Michelčík, ktorý prezradil, ako sa pripravuje: “Pri tvorbe obsahu workshopu čerpám aj z toho, že som ako celoročný a pravidelný zákazník dm niekedy svedkom otázok, ktoré zákazníci kladú v predajniach. Veľakrát si tieto navnímané podnety zapisujem, aby som sa k nim pred dm Workshopfestom vedel vrátiť.” Venoval sa otázkam problematík spojených s pokožkou hlavy a s vlasmi aj otázkam bežnej starostlivosti. “Často v predajniach počujem otázky o možných problémoch pri farbení vlasov, o krytí šedivých vlasov či o regenerácii poškodených vlasov, na čo už človek potrebuje odbornejšie vzdelanie. Mojou úlohou je, aby z workshopu odišli ľudia pripravení dávať zákazníkom hodnotné odpovede,” doplnil Jakub Michelčík.

Informačný servis

Viac k témam: dm Workshopfest, PR, Workshopfest
Zdroj: SITA.sk – Spolupracovníkov z dm predajní na letnú kampaň ženského zdravia pripravil ďalší dm Workshopfest © SITA Všetky práva vyhradené.

Zanechajte svoj hlas

Spolupracovníkov z dm predajní na letnú kampaň ženského zdravia pripravil ďalší dm Workshopfest

K začiatku rozsiahlej letnej osvetovej kampane dm drogerie markt patrilo aj interné vzdelávacie podujatie – dm Workshopfest.

7.6.2024 (SITA.sk) – K začiatku rozsiahlej letnej osvetovej kampane dm drogerie markt patrilo aj interné vzdelávacie podujatie – dm Workshopfest. Dvojdňový program interaktívnych workshopov slúžil na prirodzené prepojenie spolupracovníkov z predajní s témami ženského zdravia v oblastiach zdravej stravy, doplnkov výživy, fyzioterapie, dámskej hygieny a starostlivosti o zuby, vlasy, pleť a nechty.

Štvrtá edícia podujatia dm Workshopfest sa uskutočnila tento týždeň v trnavskom industriálnom priestore Oozi. Dvojdňový program priniesol pre účastníkov odborné prezentácie, diskusie a oddychové aktivity v témach starostlivosti o ženské zdravie.

Poskytovanie príležitostí na vzdelávanie sa a rozvoj je v spoločnosti dm kultúrou a samozrejmosťou. K ponuke vzdelávania patrí od roku 2022 aj atraktívny festivalový formát určený špeciálne pre spolupracovníkov z predajní, dm Workshopfest. “Všetci tí, ktorí sú v dennodennom styku so zákazníkmi, reprezentujú našu značku, naše farby, naše logo. Dbáme preto o to, aby sme im vždy poskytovali príležitosti vzdelávania sa a získavania nových skúseností a úprimne nás teší, že to robíme aj touto zážitkovou formou,” vyjadril sa počas podujatia Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

Zážitok a načerpanie nových síl a podnetov sú dôležité piliere podujatia. “Ak to poviem veľmi zjednodušene, cieľom dm Workshopfestov je spojenie príjemného s užitočným. Vždy sa snažíme nájsť niečím zaujímavý a inšpiratívny priestor, v ktorom vytvoríme atmosféru nielen na získanie či oprášenie si vedomostí, ale aj na vzájomné rozhovory, výmeny skúseností a spoločnú zábavu,” priblížil ideu podujatia za organizačný tím Radoslav Bátora. Podľa jeho slov práve jedinečnosť priestoru podčiarkuje zážitok zo vzdelávania a robí ho zapamätateľnejším. Tentokrát túto úlohu do detailov naplnil premyslený a multifunkčný industriálny priestor Oozi v Trnave.

Obsah dm Workshopfestu slúži ako podpora pre nasledujúce poradenstvo zákazníkom, preto sa vždy odvíja od kampane, ktorá v dm prebieha navonok. Tentokrát je ňou osvetová kampaň venovaná ženskému zdraviu a najmä téme ženského cyklu, s cieľom nahradiť tabu otvorenou diskusiou. Spolupracovníkov tentokrát čakali workshopy o zdravom stravovaní, o doplnkoch výživy, o starostlivosti o pleť, zuby aj vlasy, ale aj predstavenie produktov dámskej hygieny a workshop fyzioterapie zameranej na brucho a panvové dno. Program doplnila prednáška o sebadôvere, beauty poradenstvo, výroba vlastných čajov či solí do kúpeľa, merania indikátorov zdravotného stavu či maderoterapia.

“Veľmi dobre vnímam hodinu s pani fyzioterapeutkou Monikou Šrenkelovou, ktorá nám vysvetľovala prepojenie správneho držania tela a správneho dýchania s naším zdravím. Viaceré z našej skupiny sme s prekvapením zistili, že sú to pre nás úplne nové poznatky,” zdieľala dojmy z workshopu účastníčka Stanislava Kľúčovská z piešťanskej dm predajne.

V otvorenom priestore na varenie s výživovou poradkyňou Zuzanou Líškovou sa spolupracovníci zaujímali o potreby tela v rôznych etapách života aj o špecifickosť menopauzy v spojení s ukladaním tuku. “Okrem toho, že dnes spolu varíme, sa aj veľa rozprávame o výžive žien. O tom, v čom je špecifická oproti mužom, aj aké minerály a vitamíny by si ženy mali v jednotlivých fázach cyklu aj života dopĺňať. Následne varíme zo surovín, ktoré možno nie sú také bežné, no prekvapia svojou kombinovateľnosťou,” priblížila svoju rolu Zuzana Líšková.

Vzdelávanie spojené so starostlivosťou o vlasy už po štvrtýkrát zastrešil hairstylista Jakub Michelčík, ktorý prezradil, ako sa pripravuje: “Pri tvorbe obsahu workshopu čerpám aj z toho, že som ako celoročný a pravidelný zákazník dm niekedy svedkom otázok, ktoré zákazníci kladú v predajniach. Veľakrát si tieto navnímané podnety zapisujem, aby som sa k nim pred dm Workshopfestom vedel vrátiť.” Venoval sa otázkam problematík spojených s pokožkou hlavy a s vlasmi aj otázkam bežnej starostlivosti. “Často v predajniach počujem otázky o možných problémoch pri farbení vlasov, o krytí šedivých vlasov či o regenerácii poškodených vlasov, na čo už človek potrebuje odbornejšie vzdelanie. Mojou úlohou je, aby z workshopu odišli ľudia pripravení dávať zákazníkom hodnotné odpovede,” doplnil Jakub Michelčík.

Informačný servis

Viac k témam: dm Workshopfest, PR, Workshopfest
Zdroj: SITA.sk – Spolupracovníkov z dm predajní na letnú kampaň ženského zdravia pripravil ďalší dm Workshopfest © SITA Všetky práva vyhradené.

Zanechajte svoj hlas

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.