Categories: SlovenskoSprávy

Podľa prieskumu agentúry GfK ponúka Kaufland najviac vystavení slovenských produktov

22.8.2022 (Webnoviny.sk) – Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla tohto roku opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami. Svoje líderstvo navyše zdôraznil nárastom oproti roku 2021 o 322 vystavení na celkovo 6 475 vystavení v tomto roku. Tento nárast dokazuje aj to, že reťazec svoju ponuku slovenského sortimentu neustále obohacuje.

Agentúra pravidelne realizuje spomínaný prieskum v 32 tovarových kategóriách a 92 podkategóriách. Percentuálny podiel vystavení slovenských produktov závisí od počtu vystavených produktov v regáloch a od veľkosti predajnej plochy, čiže od šírky ponúkaného sortimentu – tá je vo všetkých 32 sledovaných kategóriách v Kauflande najvyššia. Inými slovami: reťazec svojim zákazníkom ponúka v širokom sortimente pod jednou strechou najväčší počet vystavení slovenských produktov, z ktorých si môžu vyberať.

“Podpora domácich producentov patrí dlhodobo k našim prioritám a opätovne potvrdené prvé miesto v prieskume agentúry GfK je toho dôkazom. Sme hrdí, že naše dlhodobé projekty na podporu slovenských výrobcov prinášajú konkrétne výsledky a zákazníci môžu v našich predajniach nájsť čoraz viac kvalitných slovenských výrobkov za výhodnú cenu,” konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Jedným z projektov na podporu domácich producentov slovenských potravín vyrobených zo slovenských surovín je produktový rad K-Z lásky k tradícii. Výrobky tejto značky nájdu zákazníci vo všetkých 73 predajniach Kaufland naprieč Slovenskom a dva z nich, konkrétne Spišské párky a Zemiakové lokše, sa tento rok umiestnili medzi víťazmi ankety Voľba spotrebiteľov. Široký sortiment výrobkov s tradičnou receptúrou, ale aj trendových noviniek prináša projekt Z našich regiónov zastrešujúci menších výrobcov, ktorí zatiaľ nemajú dostatočné kapacity na zásobovanie celej siete, ale ponúkajú produkty v predajniach vo svojom regióne. Okrem toho v regáloch predajní Kaufland nájdu kupujúci 100 % slovenské hovädzie a bravčové mäso s garantovaným pôvodom a sezónne tiež 100 % slovenské jahňacie mäso.

Informačný servis

Viac k témam: PR, Prieskum, Slovenské výrobky
Zdroj: Webnoviny.sk – Podľa prieskumu agentúry GfK ponúka Kaufland najviac vystavení slovenských produktov © SITA Všetky práva vyhradené.

Agentúra SITA

Recent Posts

Expert spravodajských služieb odhalil nové hrozby pre globálnu demokraciu

Egon Cholakian, uznávaný expert na výcvik spravodajských služieb, ktorý pôsobil v Bielom dome počas Reaganovej…

56 minút ago

Najobľúbenejší obchodník a najlepší predajca potravín je stále Lidl

Jediný skutočný diskont s potravinami na Slovensku aj naďalej víťazí v súťaži Mastercard Obchodník roka…

57 minút ago

Celeste Buckingham prehovorila o jednom z najťažších období. Jej frajer o jej vzhľade TOTO povedal narovinu!

Slovenská speváčka Celeste Buckingham prelomila mlčanie o jednom z najťažších období svojho života, keď bojovala…

3 hodiny ago

Prípad vraždy novinára Kuciaka budú po novom na súde zastupovať prokurátori Kysel a Kuruc

Zmena nastala po odchode pôvodných dozorových prokurátorov prípadu vraždy novinára. Viac

3 hodiny ago

8 fakt dobrých trikov, ako ušetríš v supermarkete. Plánovanie je len časť úspechu

Ušetriť pri nakupovaní by sme chceli mnohí, však? Tieto tipy vám pri tom môžu pomôcť.…

3 hodiny ago