Jedným z jeho najväčších úspechov bolo partnerstvo Škody Auto so svetovým šampionátom v hokeji, ktoré začalo v roku 1993. Táto spolupráca nielenže zvýšila povedomie o značke, ale stala sa najdlhším sponzorským vzťahom v histórii športu.
Farskýho prínos bol zjavný aj pri uvedení modelu Octavia prvej generácie, ktorý debutoval na parížskom autosalóne v roku 1996. Tento model sa stal zásadným pre budúcnosť značky a zabezpečil jej miesto medzi lídrami európskeho trhu.
Okrem profesionálnych úspechov bol Farský známy aj svojou jazykovou zdatnosťou. Plynule ovládal angličtinu, nemčinu, francúzštinu, ruštinu, slovenčinu a češtinu, čo mu umožnilo komunikovať na globálnej úrovni.
„Frank bol výnimočný človek, ktorý zmenil životy mnohých z nás. Jeho kreativita a ľudskosť budú chýbať nielen nám, ale aj celej automobilovej komunite,“ uviedol jeho dlhoročný kolega.
Frank Farský zostane nezabudnuteľnou postavou automobilového marketingu, ktorá dokázala z malého hráča vytvoriť globálnu značku s vysokým renomé. Jeho odkaz bude ešte dlho rezonovať.
Prečítajte si tiež: Obrovská tragédia! Zomrel 18-ročný talentovaný cyklista. Informáciu potvrdil aj cyklistický zväz
Page: 1 2
Reality šou patria medzi populárne formáty súčasnej televízie. Ich cieľom je pobaviť, zaujať a šokovať…
Domáce prostredie má byť bezpečné miesto pre každé dieťa. Rodičia venujú pozornosť detailom, kontrolujú nábytok…
V Anglicku došlo k vážnej dopravnej nehode, ktorá si vyžiadala život mladého Slováka. Nešťastie zasiahlo…
Na slovenských školách sa čoraz častejšie diskutuje o bezpečnosti detí. Učitelia i rodičia sa snažia…
Na Slovensku sa opäť rozprúdila vášnivá debata o ochrane prírody. Témou sú medvede hnedé, ktorých…
Agresívne vyjadrenia ruských predstaviteľov na adresu Západu nie sú v posledných rokoch ničím výnimočným. V…