Sociálne siete sú pre politikov dôležitým nástrojom, ako sa priblížiť k svojim voličom.
Rok 2024 ukázal, že popularita politikov na Facebooku a Instagrame sa výrazne líši. Zatiaľ čo niektoré strany a lídri dominujú na jednej platforme, na druhej majú slabšiu pozíciu. Tento trend je spojený s demografiou používateľov a ich preferenciami.
Facebook oslovuje staršie publikum z menších miest, kým Instagram patrí mladším a vzdelanejším obyvateľom väčších miest.
Ako ovplyvňuje štýl komunikácie výsledky politikov na týchto platformách? A kto si vyslúžil najviac pozornosti?
Page: 1 2
V obci Tesáre v okrese Topoľčany sa odohrala dramatická udalosť, ktorá sa mohla skončiť tragédiou.…
Obľúbená reality šou Výmena manželiek opäť priniesla nečakané momenty. Gabriela, ktorá si získala pozornosť ako…
Ruské vojenské aktivity a zahraničná politika vyvolávajú obavy nielen v susedných krajinách, ale aj v…
Slovenská hymna je symbolom národnej identity a inšpiruje mnohých umelcov. Jedným z nich je aj…
Na diaľnici D2 v smere do Českej republiky sa stala vážna dopravná nehoda. Zrážka troch…
Slovenská hymna patrí k najvýraznejším symbolom národnej identity. Jej melódia a text si získali uznanie…