10.9.2024 (SITA.sk) – Perwoll, ako oficiálny partner Fashion Weeku v Kodani, ktorý sa uskutočnil 6. augusta, usporiadal v rámci podujatia #RethinkNew prehliadku second-handovej módy. Pod aktuálnym mottom kampane #RethinkNew sa v pavilóne Langelinie na kodanskej promenáde zišli zástupcovia medzinárodnej tlače a influenceri.
Spolupráca Perwoll a Fashion Week v Kodani chce ísť príkladom v sociálne a ekologicky udržateľnej móde. Zatiaľ čo sa Fashion Week usiluje o významné udržateľné zmeny v módnom priemysle, Perwoll prispieva k týmto zmenám inovatívnymi technológiami, ktoré udržiavajú farby a vlákna dlhšie svieže a znižujú tak plytvanie zdrojmi.
Perwoll v rámci podujatia #RethinkNew ukázal, ako je možné inovatívne stylovať použité kusy oblečenia. Škótska stylistka Victoria Lee, ktorá sa venuje udržateľnej móde, na vlastnej módnej prehliadke predviedla modely z obľúbených obnosených kúskov pred zástupcami médií zo 17 krajín. Victoria Lee od novembra podporuje záväzok Perwollu k udržateľnému módnemu priemyslu. Ako riaditeľka pre módu dohliada na to, aby sa v kampaniach objavovala iba obľúbená second-hand móda. Na podujatí spolupracovala s 15 influencermi z desiatich rôznych krajín, internetovým second-hand obchodom Sellpy a kaderníkmi Schwarzkopf, aby vytvorila jedinečné diela.
Na podujatí #RethinkNew okrem módnej prehliadky čakali na zástupcov tlače a influencerov rôzne zážitkové zóny: na jednom mieste boli prezentované viaceré fakty o dopadoch fast fashion, aby sa zvýšila informovanosť hostí. Perwoll v spolupráci so spoločnosťami Sellpy, Remake a riaditeľkou pre módu Victoriou Lee ukázal, ako sa dá udržateľným spôsobom spraviť radosť z módy.
V improvizovanom laboratóriu bola predstavená špeciálna technológia Perwoll Renew na skutočnom oblečení a hostia sa mohli sami presvedčiť o efekte “pred a po”.
Technológia Renew zaisťuje trvalú starostlivosť o farby a vlákna, takže oblečenie vyzerá a pôsobí ako nové po dlhšiu dobu. Touto inováciou chce Perwoll znížiť nadmernú spotrebu módnych kúskov a spoločne s partnermi budovať kultúru slow fashion. Internetový obchod so second-hand tovarom Sellpy predviedol hosťom vo svojom showroome rôzne obľúbené obnosené kúsky ako skutočné šik modely.
Medzinárodná mimovládna organizácia Remake, ktorá vedie kampaň za slow fashion a usiluje sa o zníženie nadmernej produkcie oblečenia, vytvorila výzvu #NoNewClothes. Celosvetová kampaň vyzýva ľudí, aby si počas 90 dní nekupovali žiadne nové oblečenie.
“Toto podujatie a s ním spojená módna prehliadka obľúbených obnosených kúskov v Kodani je pre Perwoll významným míľnikom. Sme hrdí na to, že v rámci kampane #RethinkNew zvyšujeme povedomie o kráse a hodnote second-handovej módy. Dnešný večer nás priblížil k nášmu cieľu ukázať ľuďom, že skutočný štýl nemusí nutne znamenať nákup nového oblečenia. To sa odráža aj vo výsledkoch prieskumu medzi hosťami: väčšina z nich by si po podujatí dala predsavzatie, že zmení štýl svojho obliekania a bude viac využívať obľúbené obnosené kúsky,” vysvetľuje globálny marketingový riaditeľ spoločnosti Henkel pre starostlivosť o tkaniny Jan Kruse.
Informačný servis
Viac k témam: Fashion Week, Henkel Slovensko, Móda, Perwoll, PR
Zdroj: SITA.sk – #RethinkNew: Second-handová móda na mólach Fashion Weeku v Kodani © SITA Všetky práva vyhradené.
Známa slovenská športová osobnosť sa rozhodla ukončiť svoju aktívnu činnosť. Dlhé roky patrila medzi najúspešnejšie…
Futbal spája ľudí bez ohľadu na krajinu či vek. Je to hra, ktorá dokáže vyvolať…
Domov je miesto, kde sa človek cíti bezpečne. Obzvlášť to platí pre rodiny s deťmi,…
Svadba je udalosť, ktorá má znamenať nový začiatok. Je to chvíľa radosti, lásky a očakávania…
Digitálne technológie napredujú neuveriteľnou rýchlosťou. Dnes je už možné vytvárať realistické videá ľudí, ktoré však…
V známom lyžiarskom areáli Králiky sa odohrala nepríjemná udalosť – muž sa stal obeťou útoku…