Categories: SlovenskoSprávy

Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele”

28.11.2024 (SITA.sk) – Kampaň prichádza v čase, keď spoločnosť oslavuje 125. výročie svojho založenia. V prvej fáze vzdáva hold kuchynským pomocníkom, ktorí sa stávajú súčasťou domácností na dlhé roky a generácie. Neskôr sa zameria na upratovanie a pranie. Keď raz vyskúšate Miele, nebudete chcieť nič iné.

“V rámci 125. výročia značky Miele je kampaň ‚Láska na celý život‘ stelesnením všetkého, čo spoločnosť predstavuje,” hovorí Josef Jelinek, generálny riaditeľ Miele pre Českú republiku a Slovensko.

Názov kampane “Láska na celý život” odráža filozofiu spoločnosti Miele vyvíjať a vyrábať spotrebiče, ktorých kvalita a životnosť si získa majiteľov na dlhé roky. Tento prístup sprevádza značku od jej vzniku v roku 1899.

Jadrom prvého kola kampane je sortiment kuchynských spotrebičov Miele, vrátane indukčných varných dosiek s integrovaným odsávačom pár (KMDA), kombinovaných parných rúr – konvektomatov (DGC) – a najnovších umývačiek riadu.

Miele tiež poodhalilo plány na uvedenie softvérových vylepšení v najbližších mesiacoch, ktoré prinesú pokročilé funkcie pre ešte intuitívnejšie ovládanie kuchynských spotrebičov. Patrí medzi ne MealSync, synchronizácia dvoch alebo viacerých vstavaných rúr tak, aby dokončili rôzne jedlá v rovnakom čase, a Smart Food ID, inteligentná kamera, ktorá pomocou umelej inteligencie rozpozná vložené jedlo a automaticky nastaví optimálny spôsob jeho prípravy na základe uloženého automatického programu.

Obe tieto inovácie si budú môcť zákazníci stiahnuť prostredníctvom aktualizácie softvéru v aplikácii Miele@Mobile na všetkých spotrebičoch generácie 7000, ktoré tieto funkcie podporujú, vrátane spotrebičov, ktoré už zákazníci majú doma.

Kampaň bude pokračovať aj v roku 2025 – od začiatku nového roka sa bude sústrediť na pranie a upratovanie, konkrétne na inovovaný rad práčok Nova a vysávače Triflex a Guard.

Kampaň “Láska na celý život” zahŕňa rôzne mediálne kanály online aj offline. Verejnosť tak má množstvo príležitostí dozvedieť sa nielen o výrobkoch Miele, ale aj o bohatej histórii značky. Podrobné informácie o kampani, predstavovaných výrobkoch a 125-ročnej histórii spoločnosti Miele nájdete na webovej stránke Miele.

Informačný servis

Viac k témam: PR, Výročie
Zdroj: SITA.sk – Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele” © SITA Všetky práva vyhradené.

Agentúra SITA

Recent Posts

Poslanci schválili ID karty pre odídencov z Ukrajiny, očakávajú vyššiu bezpečnosť a ľahšiu kontrolu

Zavedenie požadovaného jednotného formátu dokladu o pobyte zabezpečuje podľa ministerstva vnútra vysokú úroveň bezpečnosti dokumentov…

28. 11. 2024

Ochrana kultúrneho dedičstva nie je politická hra, SaS ostro kritizuje pokračujúce čistky ministerky Šimkovičovej

Martina Šimkovičová odvolala riaditeľa Pamiatkového úradu SR Pavla Ižvolta.

28. 11. 2024

Súdy riešili premlčanie rozdielne, Najvyšší súd priniesol jasné pravidlá

Sudca Krajského súdu v Bratislave Peter Šamko ešte v októbru upozornil, že súdy momentálne pristupujú…

28. 11. 2024

Zomrel ako hrdina. Odborník na kávu Michal najprv z potápajúcej lode zachránil rodinu, potom pomáhal iným, no už sa nevynoril

Dovolenková tragédia v Egypte zasiahla slovenskú rodinu. Plavba, ktorá mala byť oddychom, sa zmenila na…

28. 11. 2024

Tisíce ľudí v núdzi budú mať krajšie Vianoce: Potravinová zbierka v Tescu prinesie pomoc takmer 230-tisíc eur

Až šesť nákladných áut by zaplnilo množstvo darov od štedrých zákazníkov Tesca. Slováci v najväčšej…

28. 11. 2024

Bratislava bude mať modernú športovú halu v Novom Meste, Vallo ohlásil začiatok stavebných prác

Statické posudky ukázali, že budovu už nie je možné zachrániť, preto musela v lete 2022…

28. 11. 2024