POZOR! Slovákom začali miznúť z účtov peniaze. Banka vysvetľuje, čo sa stalo
ČSOB potvrdzuje oneskorené bankové transakcie
Podľa oficiálneho vyjadrenia banky došlo k odúčtovaniu prostriedkov za kartové platby, ktoré klienti uskutočnili pred niekoľkými mesiacmi. „V uplynulých dňoch mohlo dôjsť k odúčtovaniu finančných prostriedkov za platby kartou, ktoré sa uskutočnili ešte pred niekoľkými mesiacmi. Odúčtovanie bolo realizované až teraz,“ uviedla banka. Podľa nej nešlo o žiadne podvodné aktivity ani opakované platby, ale o technické oneskorenie.
Technické zlyhanie tretích strán a reakcia banky
Banka zdôraznila, že problém vznikol na strane ich technických partnerov, čo klientom vysvetlila aj na svojich informačných kanáloch. „Z Vašej strany nie sú potrebné žiadne dodatočné kroky,“ upokojila klientov. Banka taktiež vyjadrila ľútosť nad vzniknutými nepríjemnosťami a prisľúbila, že sa podobné situácie budú riešiť dôkladnejšie.
Na podvody vzniknuté pri finančných transakciách upozorňujú nielen banky ale aj polícia.
Prečítajte si tiež: Trnava upozorňuje na podvodné telefonáty, falošní úradníci žiadajú zábezpeku za pridelený mestský byt